www.zaxchoco.hu – E-SHOP üzemeltői adatok

DECART HUNGÁRIA  Kft.
Székhely: 2900 KOMÁROM, Táncsics M. u 34
Adószám: 11479932-2-11
Cégjegyzékszám: 11-09-006552
Mailcím: info@zaxchoco.com

Ügyvezető: Varga Ferenc
Elérhetőségek
–  tel.: +421 903 700754
–  mail: vf@decart.sk
Bankszámlaszám: OTP- IBAN:

Kérjük,figyelmesen olvassa el a ZAX Általános Szerződési Feltételeit. Az ÁSZF kapcsolatos észrevételeit  a info@zaxchoco.com mail címen írásban jelezheti. A webáruházban szolgáltatásait, csak az ÁSZF elfogadását és előzetes regisztrációt követően van mód.

Az ÁSZF elfogadásával Ön a rögzítésre került szerződési feltételeket magára nézve kötelező erejűnek ismeri el.

Portfóliónkban egyedi, finom kézműves bonbonok, csokoládék és különböző csomagolású csokoládé termékeket találhatóak. Természetesen szezonális termékek is megjelennek majd.

 

  1. VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK

 Az alábbiakban röviden összefoglaltuk a legfontosabb fizetési és szállítási információkat.
Amennyiben valamilyen kérdésére itt mégsem talál választ, kérjük olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket.

  • A megvásárolt termék mindig a rendelés leadásának időpontjában feltüntetett áron kerül kiszámlázásra. A megadott árak bruttó fogyasztói árak, melyek az ÁFA-t tartalmazzák.
  • Ahhoz, hogy termékeinket webáruházunkon keresztül meg tudja vásárolni, mindenképpen regisztrálnia kell az oldalon. Regisztrációját a jobb felső sarokban található “Regisztráció” feliratra kattintva végezheti el. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket is módunkban áll elfogadni

A kosár tartalma

  • A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető.
  • Minden megrendelést a legrövidebb időn belül visszaigazolunk és a csokoládé elkészítése is a lehető legrövidebb időn belül, de maximum három munkanapon belül elkezdődik. A megrendeléstől számítottan a csokoládék kézhezvétele maximum 5-7 munkanapon belül várható.
  • A rendelés elfogadása 
  • A rendelés beérkezéséről és elfogadásáról a rendszer automatikus e-mailt küld önnek. Ha bármilyen probléma merül fel a megrendelt termékekkel kapcsolatban, vagy az egyébként szükségessé válik, a megadott telefonszámon vagy a megadott emailben fogjuk keresni önt.
  • Túlsúlyos csomag  – a 20kg feletti összsúlyú csomag.

A ZAX CHOCO webáruházában az alábbi fizetési módok közül választhat:
1.) Rendeléskor előre utalás a megadott bankszámlaszámra: a rendelési folyamat során az általunk megadott bankszámlaszámra kérjük a vásárlás összegét elutalni.
2.) Utánvéttel történő fizetés: a rendelés teljes összegét a futárnak kell kifizetnie, aki ennek fejében átadja önnek a megrendelt csomagot.
3.) Bankkártyás fizetés: webáruházunkban a nemzetközi b – payment/BORGUN biztonságos fizetési rendszerét veheti igénybe.

  • b-paymnet egy közismert nemzetközi szolgáltató és segítségével fizethetünk interneten keresztül bankkártya és hitelkártya segítségével. Használata ingyenes, továbbá ez a fizetési mód egyszerű, gyors, miközben biztonságot nyújt a felhasználóinak.
  • A kézbesítés szempontjából fontos, hogy olyan – lehetőleg mobil – telefonszámot adjon meg, amin napközben is el tudjuk érni.

Rendszerünk az alábbi bankkártya típusokat fogadja el:

 

 Határidő

A megrendeléstől számítottan a csokoládék kézhezvétele maximum 5-7 munkanapon belül várható. Amennyiben ez bármilyen oknál fogva nem megoldható, felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon vagy e-mailben és tájékoztatjuk a lehetőségekről.

A vásárlás menete

Regisztráció 

Ahhoz, hogy  ZAX csokoládé termékeket vásárolhasson, regisztrálnia kell az oldalon. A “Regisztráció” feliratra kattintva, a megjelenő regisztrációs ablakban kell megadnia valós adatait. A jelszó a későbbi bejelentkezésekhez szükséges titkos azonosító. A jelszó nem tartalmazhat ékezeteket, minimális hossza 6 karakter. Ez lehet bármilyen betű vagy szám. Ha elfelejtette jelszavát, kérésére elküldjük e-mailben.

Vásárlás az Webáruházban 

Első lépésként válassza ki a terméket majd  a „Kosárba” gombra kattintás után  beállíthatja a kívánt mennyiséget.

A hibásan, tévesen leadott rendelések módosítására illetve visszavonására a szolgáltatás ellenértékének utalásáig van lehetőség, mely tényt haladéktalanul jelezze a info@zaxchoco.com vagy a zsu.decart@gmail.com e-mail címen.

Ezt követően csak külön írásbeli vagy telefonos egyeztetés alapján kerülhet sor a módosításra illetve visszavonásra azzal, hogy a Szolgáltató által már teljesített szolgáltatás esetén a termék bontatlanul történő visszaküldése esetén van lehetőség. Ez esetben azonban valamennyi ebből eredő többletköltség a Vásárlót terheli.

SZÁLLÍTÁS – a választható módok

  1. Személyes átvétel:
    lehetősége van a megrendelt terméket csokoládéműhelyünkben (SK – 945 01 Komárno, Nagy-Dunai rakpart / Velkodunajské nábr. 1A) személyesen is átvenni, nyitva tartási időben (Hétköznap 10.00-16.30, szombaton 10.00-12.00).
  1. Saját, hűtött autónkal történő, egyedi, expressz kiszállítás: ez a szolgáltatásunk csak előzetes, telefonos egyeztetés után történhet és a kiszállítás hatótávolsága elsősorban Komárom 100 km-es körzetében ígényelhető. Díja a megrendelt termékek mennyiségétől függően egyedileg megállapítandó.
  1. Házhoz szállítás GLS csomagküldő szolgálattal:

A megrendelt termék feladása

  • utánvétes fizetés esetén a visszaigazolástól
  • banki átutalásos illetve bankkártyás fizetés esetén az átutalt összeg jóváírásától számított 5-7 munkanapon belül történik.

Csomagjainkat a GLS Hungary Kft. segítségével szállítjuk ki. A megrendelt terméket a GLS a feladást követő munkanapon, munkaidőben (8-17) kézbesíti a Vásárló részére. Ha szükséges, a GLS a küldeményt összesen három alkalommal kísérli meg kézbesíteni a Címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az DPD a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, majd a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az GLS még egy kísérletet tesz, majd a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a küldeményt a jogosult átveheti.
Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.

A kézbesítés szempontjából fontos, hogy olyan – lehetőleg mobil – telefonszámot adjon meg, amin napközben is el tudjuk érni.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

Szállítási díj

3000 (min.rendelés) – 20.000 Ft-ig rendelési összegig: 1 500 Ft / csomag.
20 000 Ft értékű rendelés felett a szállítás ingyenes, mely tartalmazza a csomagolás költségeit is.

Utánvétes fizetési mód esetén további 600 Ft kerül felszámításra.
A fenti árak tartalmazzák az ÁFÁ-t és kizárólag Magyarország területésre érvényesek.

Külföldi szállítás esetén pontos cím ismeretében tudunk árajánlatot adni, ezzel kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat az info@zaxchoco.com e-mail címen